Včelaření je fascinující obor, který se neustále vyvíjí díky novým technologiím a inovacím. Jedním z takových...
Vadný výrobek v záruční lhůtě
Reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Nesnadnější a nejrychlejší cesta bezproblémové reklamace vede přes autorizované servisní středisko. Seznam servisních středisek je přiložen u výrobku nebo Vám jej na vyžádání sdělíme popřípadě servis domluvíme.
Reklamované zboží můžete také zaslat přímo na naší adresu, Roman Frána, Bucharova 194, Vrchlabí 4, 543 02. Při zasílání zboží poštou / dopravcem připojte k zásilce průvodní dopis stručně popisující závadu včetně záručního listu či kopie dokladu o nákupu.
Standardní dobou pro vyřízení reklamace je 30 dní a řídí se ustanoveními Obchodních podmínek v souladu s občanským zákoníkem.
Nechceme Vám způsobovat problémy s reklamací, proto se můžete spolehnout, že ji vyřídíme v nejkratším možném čase a pro Vás co nejvýhodněji.
Poškozená zásilka
Pokud k Vám dorazí zásilka evidentně poškozená přepravou, reklamaci vždy řeší přepravní služba. Nejlepší je kontrolovat dodané zásilky ihned při přebírání. V takovém případě je nutné při převzetí nebo bezodkladně (ideálně do jednoho pracovního dne) nahlásit reklamaci provozovateli přepravní služby. S doručitelem v takovém případě sepíšete reklamační protokol. Je také vhodné poškození zásilky zadokumentovat, a to ideálně fotografiemi.
Nehlášenou a nedokumentovanou poškozenou zásilku nelze z naší strany uznat jako platnou reklamaci. Tuto reklamaci uznává a rozhoduje vždy přepravce! Zároveň nikdy nemůžeme přebírat odpovědnost za službu třetí strany, jakou je právě přeprava. Děkujeme za pochopení.
Nekompletní zásilka
Nedorazilo Vám zboží z objednávky kompletní? Prosím kontaktujte nás pomocí uvedených kontaktních cest. V co nejkratším čase překontrolujeme stav balení Vaší zásilky a reklamaci vyřešíme.